rainy girls
قالب وبلاگ

rainy girls

سلام و عرض خوش امد گویی دارم به بیننده های عزیز.

من مـــــــــــــــریم هستم مدیر وبلاگ و دوست عزیزم شــــــــــــــــمیم.

ما میخواهیم براتون مطالب قشنگ بذاریم

همچنین اهنگ های صوتی و تصویری هم ایرانی هم امریکایی و هم کره ای برای دانلود خواهیم گذاشت.اگه چیز خاصی

در نظر دارید که به بهبود وبلاگ خودتون کمک میکنه بگید منتظر نظرات مفیدتون هستیم.

خیلی دوستتون داریم....پس بای تا های



نظرات شما عزیزان:

فاطمه جون
ساعت18:14---16 مهر 1390
دیگه واقعا میرم از این عکسه خوشم اومد گفتم بزارمش هه هه ....

فاطمه جون
ساعت18:12---16 مهر 1390
ببین چه مهربون شدم
گفتم برات یه خیلی نظر بزارم وقتی اومدی ببینی کلی ذوق کنی
برای این دفعه 3 تا بسه از کار و زندگی منو انداختی دختر کلی درس ریخته رو سرم سعی میکنم دفعه بعد بیشتر بزارم فعلا بای بای


فاطمه جون
ساعت18:08---16 مهر 1390
موفق باشی
میدوستمت خیلی زیاد


فاطمه جون
ساعت18:07---16 مهر 1390
سلام عزززززززززیزم
چیکار میکنی با درسا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی این اقا میثم مثل اینکه خیلی بیکاره نشسته براتون نظر میذاره ؟ هه یه طوری میگه دو تا دختر پیدا کردم هیچ کس ندونه فکر میکنه دختر ندیده است


meisam
ساعت22:09---15 مهر 1390
من2تادخترپیدا کردم یکی از یکی لوستر...{مریم،شمیم}:- پاسخ:هه..هه..لوس خودتی...بچه پرووووووووو

meisam
ساعت22:09---15 مهر 1390
من2تادخترپیدا کردم یکی از یکی لوستر...{مریم،شمیم}:- پاسخ:یاد نگرفتی یه نظرو نباید 100 بار ارسال کرد...هه..هه..هه

محمد
ساعت18:42---15 مهر 1390
به وبلاگمنم سری بزنید مطمئنن پشیمون نمیشی راستی خوب گفتی مریم هستی که چی با اون دوست شلیلت...ببخشید شمیم.پاسخ:ممنون...در ضمن اسم دوستم شمیمه..حیف که خودش اینجا نیست وگرنه با بد کسی در می افتادی

N@r!m@n
ساعت18:03---15 مهر 1390
_______________ %%







______________ %%%







_____________ %%%%%







____________ %%%%%%







_____________ %%%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%







_____________ %%%__%%







_____________ %%%__%__%







_____________ %%%___%__%







_____________ %%%___%___%







_____________ %%%___%____%







_______ %%____%%%__%____%







______ %__%__%%%%%%__%%







______ %___%%_____%____%%







_______ %____%%%%%_%%







________ %___________%%







_________ %_________%%







_________ %%__سلام___%%







________ %%_________%%%







_______ %%___من آپم____%%%







______ %%______زود بیا_____%%







_____ %%_______منتظرم_____%%







_____ %%__________________%%







_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%







______ %%_______________%%%







_______ %%%____________%%%







_________ %%%%________%%%







___________ %%%%%%%%%
پاسخ:اومدم اومدم..درو باز کنـــــــــــــــــــــــید....


maryam
ساعت17:58---15 مهر 1390
slm maryam khanum khubi



webe kheyli bahali dari age dust dashti be webe manam bia



rasti age az webam khoshet umad mano link kon badam khodeto to webe man



ok
پاسخ:سلام بر هم اسمی خودم...باشه عزیزم حتما بهت سر میزنم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس به میزان فراوان... بای تا های......


amir
ساعت17:41---15 مهر 1390
salam maryam o shamim aziz weblog nevisi kare sakhtie man khodam chand sale injam o amare weblogam az 41000 ta gozashte age mikhayd moafagh beshid matalebe jadid o motenave bezarid

ghalebe webloge behtariam entekhab konid

be webloge manam sar bezanid omidvaram dostaye khoby beshim
پاسخ:سلام عزیزم از راهنمایت خیلی ممنون عزیزم هر چی میخوام بیام تو وبلاگت فیلتر شده... مرسی...بوووووووووووووووس به میزن فراوان بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 مهر 1398برچسب:, ] [ 17:19 ] [ maryam ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان rainy girls و آدرس maryamshamim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 3685
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1